xoves, 18 de xuño de 2015

Poema da nosa clubeira Lucía Afonso

Co rechiar dos meus ósos de pedra,
non escapo nin me quedo quieta.

Quixen facer o crime perfecto,
cunha corda e un espello.

Quixen ver o meu retrato 
para poder poñerlle fin
a unha existencia como a miña,
tan malvada e tan baleira.

Quixen rachar comigo mesma,
saír do meu ovo de pedra,
desfrutar da miña liberdade na herba.

Eu non quería ter o peso
de ser sempre a presa,
eu non quería ser unha rocha mollada de pedra.

Quixen ver o meu reflexo,
nas miñas augas cristalinas,
quixen correr lonxe
soñando con fervenzas
e subidas.

Pero cando a miña alma
xa reclama esas terras
choca cunha barreira,
a miña cadea, a miña cela.

A miña existencia está baleira,
só hai auga nas miñas veas,
só auga e ósos de pedra.

A miñas memorias
son auga baleira,
auga estancada
nos meus ósos de pedra.

Ningún comentario:

Publicar un comentario