mércores, 29 de abril de 2015

Parodia: "Un berro a Galicia, hei"



UN BERRO A GALICIA (PARODIA DE "UN CANTO A GALICIA" DE JULIO IGLESIAS"

 Eu non te quero tanto,
 demo dos números vaite marchando.
 Paso de estar estudando,
 prefiro quedar fóra xogando.

 Un berro a Galica, hei,
 un berro contra escola.
Un berro a Galicia, hei,
estudar non me mola.

 Teño morriña de durmire,
 na cadeira do cole non quero estare.
 Eu non me quero levantare,
 ata o sono acabare.


O alumnado do club de lectura de 1º ESO   presentouse ó Concurso de Parodias Musicais, que organiza o Departamento de lingua e literatura castelá dentro do proxecto Poesía dixital, con esta letra que parodia a canción de  Julio Iglesias.

Os seus integrantes: Lucía Abalo, Alejandro Amado, Eva Basdediós, María Camiña, Nicolás Otero e Nuria Puente son os autores en conxunto desta parodia. 


Ningún comentario:

Publicar un comentario